شرایط بازگشت کالا در ناکاپت
ما در ناکاپت تلاش میکنیم تمام محصولات در وضعیت کاملاً سالم و مطابق توضیحات به دست شما برسد. با این حال، اگر کالایی مشکلی داشت، میتوانید طبق شرایط زیر آن را بازگردانید:
1. کالای آسیبدیده یا معیوب:
اگر بسته در هنگام تحویل آسیبدیده بود یا محصول از نظر کیفیت یا تاریخ مصرف مشکل داشت، حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت، موضوع را به پشتیبانی اطلاع دهید تا بررسی و تعویض انجام شود.
2. اشتباه در ارسال کالا:
در صورت ارسال اشتباه، محصول باید در حالت کاملاً پلمپ و دستنخورده باشد. پس از تأیید، کالا تعویض شده یا مبلغ آن بازگشت داده میشود.
3. شرایط عدم امکان مرجوعی:
به دلیل حساسیت محصولات غذایی و مکملها، در صورتی که بستهبندی باز شده باشد یا آسیب ناشی از نگهداری نادرست ایجاد شده باشد، امکان بازگشت کالا وجود ندارد.
4. فرآیند مرجوعی:
پس از ثبت درخواست و تأیید پشتیبانی، نحوه ارسال کالا برای شما اعلام میشود و پس از دریافت محصول و بررسی، مبلغ یا کالای جایگزین برای شما ارسال خواهد شد.
بدیهی است در صورتی که اشتباه از جانب مجموعه ما باشد هزینه ارسال مجدد کالا نیز بر عهده ما می باشد